Beste Bruidspaar… en ouders…
De huwelijksdag…
Is een zeer bijzondere gebeurtenis die jullie je als bruidspaar en ouders nog lang willen herinneren als een geslaagde dag die perfect en zonder zorgen is verlopen. Daarom stellen jullie ook hoge eisen aan kwaliteit en afwerking van de geserveerde gerechten. Het is dan ook van essentieel belang dat de lokatie die u kiest alle kwaliteiten heeft die uw persoonlijk huwelijksfeest invult.
43 jaar ervaring…
Daarom hebt u aan ons gedacht omdat u weet dat wij al meer dan 43 jaar ervaring hebben op het gebied van allerhande festiviteiten. Wij bieden u ook een uitermate uitgebalanceerde prijs/kwaliteit verhouding met de meeste aandacht naar “voldoening van de gasten”, ook in hoeveelheid.
De Ceremoniemeester…
Maar de pasgehuwden willen wij ook verwennen, bij ons krijgen zij een ceremoniemeester cadeau van het begin tot het einde van hun feest in Salons “Bevershof”. Omdat wij streven naar een perfecte organisatie, waar eventueel naar de wens van het bruidspaar nog veranderingen kunnen aangebracht worden naargelang de omstandigheden van weer of tijd.
De DJ…
Ook voor de keuze van onze huis DJ hebben wij lange tijd gebruikt, wij zochten iemand met enkele goede punten omdat ook hij zeer belangrijk is voor het welslagen van uw dansavond.
1e: die openstond voor een persoonlijk onderhoud met het toekomstige paar.
2e: stijlvolle kleding met das, ervaring en muziekkennis.
3e: bij ongeval of ziekte een evenwaardige persoon kan inschakelen.
U kunt ook zelf een keuze van DJ maken.
Witte lint…
Bij het aankomen van het bruidspaar, de ouders en hun gevolg wordt het plechtige witte lint doorgeknopt en serveren wij een welkomstdrank ter opening van de zalen. Hierbij kunt u ook de chauffeurs uitnodigen die u gereden hebben, zangkoor, pastoor enz.
Welkomstdrank…
Na de welkomstdrank kunnen wij zo vlug mogelijk uw gasten een lichte hap serveren om de kleine honger te stillen. Het bruidspaar kan dan even mee aan tafel waarna zij kunnen beginnen aan het fotowerk. Uw gasten kunnen dan rustig verder genieten van al het lekkers waarvoor wij gezorgd hebben.
Receptie…
Bent u gehuwd in de late voormiddag omwille dat u nog een receptie gepland hebt om het aantal gasten op uw avondfeest te verminderen zodat u een intiemer feest hebt, kunnen wij u nog enkele formules voor een receptie voorstellen. Wij raden u aan om tussen het einde van de receptie en het begin van het avondfeest een ruimte te voorzien van circa 60 minuten. Zo hebt u nog even te tijd om uit te rusten of om u even te verfrissen voordat het grote culinaire feest gaat beginnen.
Het grote culinaire feest…
Wij stellen u verschillende formules voor, waar u een keuze uit kunt maken. Alle formulies zijn basisgegevens waar uzelf uw persoonlijke behoeftes in kunt vastleggen. Zoals in alles een verandering komt, hebben we dit ook in de feestgewoontes van onze gasten. Deze formule raden wij u graag aan, deze is vernieuwend en zorgt toch nog dat uw gasten een rijk assortiment aan hoofdschotels hebben waar zij een keuze kunnen maken uit vis of vlees. Ook aan de vegetariers hebben zij gedacht, door een grote variatie aan warme groenten op het buffet te plaatsen. Uw genodigden voelen zich beter als ze bediend worden.
In de loop der jaren is op gebied van feesten ook allerhande veranderd. Daarom is het zeker aan te raden even naar het ouderdomsgemiddelde van uw gasten te kijken vooraleer u uw keuze maakt voor een bepaalde formule. Jeugdige mensen tot 35 jaar lopen liever rond en voelen zich happy met een walking-diner. Tussen 35 en 50 jaar, deze groep opteert voor de formule half bediend en half zelfbediening. Eenmaal boven de 50 jaar zijn de gasten al veel gematigder en opteren voor een volledig menu geserveerd aan tafel.
De eindafwerking…
Om de eindafwerking van uw feest te verzekeren hebben wij nog enkele kleine formules.
Een huwelijkstaart…
Een huwelijkstaart met de nodige show en glittervuurwerk is altijd een plezant deel van een huwelijksfeest. Vooral de dames waarderen dit zeer. De heren genieten ook mee van deze zoetigheid.
Een morgenbuffet…
Een morgenbuffet of alleen een ajuinsoepje kan nog wonderen verrichten voor het naar huis rijden. Een kaasbuffetje voor de liefhebbers van een assortiment van kaassoorten met een lekker glaasje wijn.
Nog enkele tips en planning…
Wat is jullie beeld van je trouwdag? Een romantisch eten met ouders en familieleden of een bruisend dansfeest met vrienden. Er zijn menige manieren om van uw trouwdag een persoonlijk festijn te maken. Zeer belangrijk is, een overzichtelijke dagindeling waar actie en rusttijden worden genoteerd.
Neem uw tijd…
Waar je zeker op moet letten; wat voor vorm de dag ook krijgt, is dat je nog even tijd maakt voor jullie. Even een wandelingetje tussendoor of je opfrissen in ons gezellig bruidskamertje (gereserveerd voor het bruidskoppel en ouders) kan zeer rustgevend zijn en komt zeker de uithouding op het avondfeest ten goede.
Verwen uw gasten…
Zorg er zeker voor dat uw gasten niets tekort hebben, maar ga ze niet overladen met zware middagmalen of uren tafelen. Serveer uw gasten lichte maaltijden die snel verteren en niet zwaar op de maag liggen. Serveer hen al de nodige dranken maar probeer overdaad te vermijden.
Meer tips krijgt u nog van ons zodra wij uw feest in alle details bespreken.